Informace o zájezdech od německých CK
Proč jsou německé CK o tolik levnější?
Německé cestovní kanceláře zajišťují zájezdy pro mnohem větší počet osob než české CK, a proto jim letecké společnosti, hotely a další společnosti poskytují významné slevy, a díky tomu jsou pak i koncové ceny těchto zájezdů významně nižší.
Mezi nejvýznamnější německé CK, jejichž zájezdy nabízíme, patří například Neckermann, Meiers Weltreisen, Dertour, Jahn Reisen, Transorient, TUI a mnoho dalších
Jak si objednat zájezd
Na našich stránkách si můžete najít zájezd podle vašich představ a zaslat nám nezávaznou rezervaci. Poté vás naši pracovníci kontaktují pro realizaci koupě zájezdu. Při last momentech doporučujeme pro urychlení telefonicky ověřit dostupnost nabídky a domluvu závazné objednávky.
Rádi vám zájezd doporučíme na základě vašich individuálních požadavků, které nám můžete sdělit telefonicky, e-mailem nebo osobně u nás v kanceláři.
Smlouva a pojištění
Podpis cestovní smlouvy a cestovních podmínek je podmínkou rezervace zájezdu. Naše zájezdy nezahrnují pojištění léčebných výloh.
Místa odletů a parkování na letišti
Odlétáme ze všech německých, popř. i jiných evropských letišť dle aktuální nabídky.
Průměrná cena za parkovné přímo na letišti na 14 dní činí 70 EUR (přibližně 1750 Kč). Přesné ceny na konkrétním letišti je možné zjistit na stránkách www.flughafen.de. K parkování vám můžeme zajistit i přenocování před odletem i po příletu za podobné ceny. Aktuální ceny je možné nalézt na webu www.abcholidayplus.de.
Víza a další doklady
Každý cestující je povinen si před odletem zjistit informace o případné vízové povinnosti v dané destinaci. Rádi vám poradíme a dle možnosti pomůžeme. Více informací lze získat na www.mzv.cz. Pozor: Většina států požaduje platnost pasu 6 měsíců po návratu.
Garance kvality
Na základě několikaletých zkušeností můžeme potvrdit, že kvalita služeb německých cestovních kanceláří je na vysoké úrovni, zcela jistě často převyšující kvalitu některých českých cestovních kanceláří.
Pokud nejste spokojeni
Pokud nejste spokojeni s kvalitou služeb v místě, kontaktujte prosím delegáta pořádající cestovní kanceláře. Je jeho povinností vám pomoci. Doporučujeme v případě nespokojenosti požadovat písemný zápis. Samozřejmě máte právo služby reklamovat, a to nejlépe písemnou formou do 30ti dnů po návratu.